Uzupełnij równania , wpisując liczby pobranych lub oddanych elektronów .
a) Cu+---------- Cu tam w 1 plusik u góry
b) F ---------- F_ minusik u góry
c) Br_ --------- Br też u góry minusik w 1
d) Ba ------------- Ba dwa elektrony dodatnie
e) Fe dwa elektrony dodatnie --------------- Fe trzy elrktrony dodatnie
f) AI trzy elektrony dodatnie ------------ AI
g) S dwa elektrony ujemne -------------- S 6 elektronów dodatnich
h) Ca ----------------- Ca dwa elektrony dodatnie
( tam są takie np: Ba i takimi małymi dwujka napisana i plus u góry jakby potęgi albo do kwadratu te przerywane linnie to strzałki w prawo ) Wszystkim którzy choć sprubują serdecznie dziękuje a ten kto to rozwiąże ratuje mi skórę

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:22:53+01:00
A)Cu+ +1e- ---->Cu
b)F+ 1e- ----> F-
c)Br- -1e- ----> Br
d) Ba - 2e ------> Ba2+
e)Fe2+ -1e- -------> Fe3+
f)Al3+ +3e- ------->Al
g)S2- -8e- ----------> S6+
h)Ca - 2e- --------->Ca2+

To jest napewno dobrze:P
Pzdr:*
1 5 1
2010-01-31T22:28:37+01:00
A dodano 1 elektron
b dodano 1 elektron
c zabrano 1 elektron
d zabrano 2 elektrony
e zabrano 1 elektron
f dodano 3 elektrony
g zabtrano 8 elektronów
h zabrano 2 elektrony


chyba dobrze