Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-31T22:24:43+01:00
Aby uniknąć spotkania z ukąszeniem żmii należy:

- Zakładać długie buty, bluzy, spodnie.
- Nie podchodzić do niej jeżeli ją widzimy.
- Jeżeli widzimy jakieś gniazdo podobne do gniazda żmii nie dotykać.
2 1 2
2010-01-31T22:26:06+01:00
W miejscach występowania żmij nosić grube, wysokie buty:) nie zbliżać się skał, kamieni w tych rejonach, żmije się na nich wygrzewają
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:26:09+01:00

Przede wszystkim poruszać się wyznaczonymi ścieżkami.
Starać się nie przebywać na dzikich łąkach i polanach, tym bardziej w trakcie słonecznego dnia (tam się wylegują w trawie).
Ubierać długie spodnie.
Spacerując patrzeć pod nogi.
Nie podchodzić do żmij.
Nie zaczepiać, anie nie dotykać żmij.
Nosić solidne obuwie.
Na widok żmii, należy ją ominąć zachowując bezpieczną odległość.

Nic więcej mi nie przychodzi do głowy.
2 5 2