Odpowiedzi

2010-01-31T22:43:26+01:00
Zawiązać opaskę uciskową powyżej rany, wicisnąć/wyssać jad
zgłosić się na pogotowie

w PL nie ma jadowitych żmij chyba :>
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T22:43:32+01:00
Http://eturystyka.org/content/view/80/102/
2 1 2
2010-01-31T23:24:52+01:00
Opaska nad raną , wyssanie jadu, telefon do pogotowia
dawniej także nacinano rane by jad mógł wyplynac z krwią
4 4 4