Napisz list oficjalny do prezydenta miasta.
Tylko treść [wstęp, rozwinięcie i zakończenie] bez adresów itp.
Temat dowolny, może być o tym, by dał dotację schronisku lub wspomógł jakiś dom dziecka.
Nie za długi ale zwięzły.
Daję naj :)

2

Odpowiedzi

2010-02-01T08:47:12+01:00
Do Prezydenta Miasta


Wszyscy mieszkańcy naszego miasta zwracamy się z ogromną prośbą
o dotację dla naszego Domu Dziecka.
Zarówno budynek jak i teren całego ośrodka wymaga remontu,który
nie był przeprowadzany już od wielu lat.
Nasz Dom Dziecka istnieje od ponad 70-ciu lat,i tylko niewielkie prace były
były w nim wykonane.
Pomimo posiadanych środków nie jesteśmy w stanie przeprowadzić
wszystkich potrzebnych remontów i ulepszeń,dla naszych podopiecznych.
Największym problemem jest zniszczona elewacja całego budynku,której
koszt naprawy jest wysoki.
Mając na uwadze dobro naszych pociech,liczymy na pańską pomoc,wierząc,
że nie jest panu obce dobro naszych dzieci.
Niejednokrotnie byliśmy świadkami pana zaangażowanie mające na celu
pomoc dla najbardziej potrzebujących.
Liczymy na pomoc,która będzie płynęła z dobrego serca i z troski o innych.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T09:08:52+01:00
Zwracam się w imieniu całej klasy z prośbą o dofinansowanie klasowej wycieczki do Malborka, która odbędzie się w czerwcu.
Powodem naszej prośby jest to, że wyjazdy do miejsc związanych z historią naszego narodu bardzo wzbogacają naszą wiedzei napewno pomągą nam na lekcjach histori. Sutuacja finansowa uczniów powinna skłonić Pana Prezydenta do pozytywnego rorpatrzenia wniosku.Jako klasa pragniemy kształcićsię w dziedzinie histori. Stawać się coraz mądrzejsi, by przynośić chlubę naszej szkole oraz przygotowć się do testu gimnazjalnego ( lub innego), do którego podejdziemy za (ile lat).
Bardzo prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby.
Uczniowie klasy...
Szkoły...


licze na naj ...;P
13 4 13