Odpowiedzi

2010-01-31T23:08:23+01:00
Jestem dziś wesoły,
wróciłem ze szkoły,
rozłożyłem książki,
patrze a tu polski,
pieśń trzeba ułożyć,
nie wiem co mam tworzyć,
ciężka moja dola...
...chyba się powieszę :) (lub wrócę do przedszkola)
3 3 3
2010-01-31T23:14:36+01:00
Na ławce siedział Jaś
Fajny był z niego chłoptaś
Lecz nagle pies sąsiada Frego
Wyleciał z budy i ugryzł jego.

Już karetka przyjechała
Wiozą Jasia do szpitala
Lecz Jasio boi sie
Bo operować mu będą śródpiersie.

Po dwóch tygodniach chłopaczek odzyskał zdrowie
A na ugryzienie są świadkowie
Jasia sąsiad pójdzie do więzienia
A w domu zostanie tylko żona jego Terenia.

hahaha xD





2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-31T23:16:24+01:00
Tysiąc pomysłów na minutę,
w duszy muzyka gra,
czy Ty to czujesz, to moja wena!
Więc słuchaj mnie teraz,
Co mam Ci do powiedzenia,
Mam więcej rymów, niż rolnik krów,
ja śpiewam, Ty tańczysz,
jak tańczę, Ty patrzysz!
Możesz patrzeć na mnie,
lecz nie dotykać!
Myślisz, że mnie już masz?
A ja śmieję Ci się w twarz!
Kocham ten stan, gdy myślisz, że jestem już twoja
twe serce jak w wodzie samotna, pływająca boja.
Wybacz kotku, lecz nie sprawdzisz co mam w środku,
chcesz kolejnej, nudnej o niczym piosenki?
To nie do mnie, sprawdź mnie, bo mam rymów pęki.

Może być?;D.. to bardziej rymy, a tylko takie coś piszę ;)
1 5 1