Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T00:14:33+01:00
1dm³=1l
30cm=3dm
36cm=3,6dm

V=6dm*3dm*3,6dm
V=64,8dm³

7/9*64,8dm³=50,4dm³=50,4l
3 4 3
2010-02-01T00:17:54+01:00
A=6dm
b=30cm=3dm
c=36cm=3,6dm
7/9 c=7/9*3,6=2,8dm

V=a*b*7/9 c
V=6*3*2,8=50,4dm³
50,4dm³=50,4 l

2010-02-01T00:18:01+01:00
A- 6dm
b- 30cm=3dm
h- 36cm=3,6dm

v=a*b*(7/9*h) wzór na objetość wody
6dm*3dm*(7/9*3,6dm)=18dm2*2,8dm=50,4dm3=50,4l

Odp: Aby napełnić to akwarium należy wlać 50,4 litry wody.