Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T07:52:15+01:00
1.Opisz podróż Małego Księcia po planetach.
2.O co lis prosił Małego Księcia ?
3.Jaka była róża ?
4.Czym Mały Książę wędrował z planety na planetę ?
5.Czym zajmował się geograf ?
6.Czego chciał próżniak ?
7.Dlaczego Mały Książę uważał ,że latarnik wypełnia najlepszą pracę?
8.Jakie były podobieństwa między Małym Księciem a narratorem?
9.Kim był narrator?
10.Co to znaczy "oswoić" ?
11.Co chciał Mały Książę ,aby narysował mu pilot ?
12.Jaki był pierwszy rysunek pilota i jak zareagowali na to dorośli ?
13.Co Mały Książę sądził o dorosłych ?
14.O czym mówił Małemu Księciu zwrotniczy?
15.Co Król chciał od Księcia ?
16.Co według króla należało do niego ?
17.Co symbolizowała żmija ?
18.Jak Mały Książę chciał powrócić do swojej orbity ?
19.Jak pilot zareagował na wybór Małego Księcia, co do powrotu na orbitę ,a jak wytłumaczył mu to Książę ?
20.Jak zwie się planeta Małego Księcia ?
21.Jakie jest największe zagrożenie na planecie Księcia?
22.Co Mały Książę lubi robić , gdy jest smutny ?
23.Jak wygląda planeta Małego Księcia ?
24.Dlaczego Mały Książę wyruszył zwiedzać świat ?
25. Jakich mały książę miał przyjaciół ?


Dałam same pytania bo odpowiedzi nie prosisz ;)
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T09:09:51+01:00
1.Dlaczego Mały Książę chciał wrócić na planetę?
2.Dzięki komu Książę mógł wrócić na swoją planetę?
3.Spotkanie z Lisem jest przypowieścią o:
3.Ile razy Mały Książę na dzień mógł oglądać zachody słońca?
4.Gdy Książę spotkał na pustyni kwiat, o co się go zapytał?
5.O co lis prosił Małego Księcia?
6.O co poprosił Mały Książę człowieka gdy pojawił się na Ziemi?
7.Jakie było pierwsze rozczarowanie bohatera na Ziemi?
8.Dlaczego Mały Książę wyruszył w podróż?
9.Co zagrażało planecie?
10.Co Mały Książę robił z wulkanami?
11.Ile wulkanów miał Mały Książę?
12.Jak nazywała się planeta Małego Księcia?
13.Dlaczego człowiek z Ziemi znalazł się na pustyni?
14.Co dorośli widzieli na rysunku zrobionym przez pilota w dzieciństwie?
15.Na jaki kontynent trafił Mały Książę docierając na Ziemię ?
16.Jaka była ulubiona rozrywka Małego Księcia ?
17.Co dla Małego Księcia było najcudowniejszym widokiem na świecie?
18.Co Zwrotniczy powiedział o dzieciach?
19.Skąd pojawiła się róża?
20.Jak róża zachowywała się przed rozkwitnięciem?
21.Odczucia Małego Księcia po podróżach.
22.Jak wyglądało rozstanie róży i Małego Księcia?
23.Kogo pierwszego spotkał Mały Książę przybywając na Ziemię?
24.Jaka roślina zagrażała planecie Małego Księcia ?
25.Kim był Starszy Pan z szóstej planety ?
1 3 1