Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T08:59:43+01:00
Miłość

Tak wiele Ci daję
niewiele chcąc za nią.
Me serce radosne
i duszę całą.
Powiedz tylko jedno słowo
uczyń tylko jeden gest.
A świat mój zawiruje
i pełno w nim bedzie łez.
Łez szczęścia,radości
że oto miłość w mym sercu gosci.
2010-02-01T09:09:20+01:00
Szare strugi deszczu spływają wolno po szybie.
mokry, wiosenny wieczór, jakże smutny bez Ciebie.
Deszcz pieści młode gałązki i pąki młode obmywa,
kropla po kropli bębni po okna mojego szybach.
Deszcz ustał, wieczór owładnął ziemię do snu obmytą,
księżyc rozjaśniał na niebie o Ciebie znowu mnie pyta.
Gdzie jesteś?
gdzie się podziewasz?
Szukam cię w blasku księżyca
i tylko słowik mi mówi, że
znowu nie przyjdziesz dzisiaj.


to moje myślę, że się nada