Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T09:24:12+01:00
Na ilustracji widać statek płynący po morzu.Ztyłu statku widać tęczę,a za tęczą leciutki odcień żółci,to msłonce.Obok morza widac ścierzkę,która xiągnie się do małego domku.Niedaleko domku jest maly ogródek,w ktoym rosną piękne kwiatki.
2 3 2
2010-02-01T09:27:21+01:00
Gobelin-dywan,wyglądający jak obraz na ścianie.Jest traktowany ornamentalnie podobnie jak w malarstwie.Jest w nim uwzględniona gama barw oraz przepiękna perspektywa.Jest to tkanina jednostronna,naśladująca obraz.
6 4 6