Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T09:45:58+01:00
Kiedy zamkne oczy na poczatku nie widze nic oprócz ciemności i mroku. Dopiero po dłuzszej chwili po mijej głowie zaczynaja krążyc przeróżne mysli. Zaczynam wyobrażac sobie bardzo cudowne rzeczy , czasem fantastyczne. Przewaznie wieedze łąkę pełną przecudownych, kolorowych kwiatów. wszystko wyglada magicznie i bajkowo. od razu ogarnia mnie szczescie jestem jak zahipnotyzowana, czuje jak po moim ciele przechodza mile dreszcze. Słyszę spiwew ptakow i szum strumyka. widzę jak biegam po łace potem, ide nad strumyk aby napic sie czystej, chlodnej i orzezwiajacej wody. Po drugiej stronie łaki znajduje sie sad. piekne soczyste, czrwone jablka blyszcza w cieplych slonecznych promieniach. czuje sie jak w niebie i jestem zachwycona. chdziałabym aby to nie byla moja wyobraznie, pragne aby tem ponury, monotonny swiat mogl sie zamienic choc na kilka dni na swiat bez problemów...

mam nadzieje że pomoglam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T11:56:38+01:00
Jeśli zamknę oczy widzę ciemność. W moim mózgu zaczynają wyobrażać się fantastyczne myśli. Marzymy najczęściej o rzeczach. Jednak jeśli chcemy zobaczyć co się dzieje przed nami, otwieramy je. Jednak niewidomi marzą o tym. Trudno się dziwić świat jest pełen kolorów i wspaniałych rzeźb natury.

Lecz gdy oczy otwieram... widzę świat takim, jakim jest. Widzę Ciebie odwróconego do mnie bokiem, spoglądającego nieśmiało w moją stronę, by za chwilę rzucić mi w twarz obelgi obłudy, kłamstwa i wielolicowości. A potem przepraszasz. A ja wybaczam. Jak zawsze... I gdy znowu zaczynam żywić nadzieję, że może być dobrze, gdy powierzasz mi cząstkę siebie, swój ból i swoje wspomnienia, gdy spoglądasz mi w oczy z życzliwością... wówczas nagle coś się zmienia. Znów odpychasz mnie od siebie z gwałtowną siłą. Znów patrzysz jak upadam i nie mogę się podnieść. Znów zabierasz mi resztki godności i dumy. I znowu popychasz mnie i szturchasz, gdy tak leżę bezsilna. A w oczach Twoich nie ma litości, ani krzty współczucia, ani najmniejszego śladu po tym, co niegdyś błyszczało, gdy mówiłeś te dwa słowa... A w oczach Twoich czai się jedynie zawziętość i zimne okrucieństwo...
2010-02-01T13:20:30+01:00
Gdy zamknę oczy widzę ciemność.Zależy w jakim świetle je zamknę na przykład na podwórku w dzień.Jest tam jasno słońce świeci , a ta ciemność jest po prostu jasna.Lub w nocy jest bardzo ciemno i nic nie widać.Człowiek dziwnie się czuje , gdy się zamknie oczy na przykład jak ktoś się bawi w ciciubabkę myśli , że patrzy się na przykład na północ , a tak naprawdę na południe.

Trudno coś napisać.Weż wiadomości trochę z tej odpowiedzi i z tamtych.