Odpowiedzi

2010-02-01T09:37:15+01:00
Odpowiednio chłodzic, mają inną temperature skraplania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T09:39:44+01:00
Jesli np. chcesz usunąc tlen ze słoika to stawiasz zapaloną świeczkę i przykrywasz słoikiem, kiedy zgaśnie, to będzie znaczyło, że tam juz nie ma tlenu.
czyli tlenu pozbywasz sie przez proces spalania
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T13:55:52+01:00
Zchłodzić tylko nie wiem do jakiej temperatury