Odpowiedzi

2010-02-01T10:15:47+01:00

Można powymyślać, jak to na religii. Poprzez:
-codzienną modlitwę
-udział w niedzielnej eucharystii
-przestrzeganie dekalogu
-pomoc bliźnim
-czytanie Pisma Świętego
-wprowadzanie w życie nauk Jezusa
-szerzenie wiary
-szerzenie dobra
-posłuszeństwo w stosunku do rodziców
1 5 1
2010-02-01T12:58:48+01:00
Można oddawać cześć Jezusowi po przez codzienne modlitwy np.rano,przed obiadem i gdy idziesz spać.Co tydzień w niedziele iść do kościoła się pomodlić.Można też nie co tydzień ale też w inne dni.Gdy widzisz starszą panią jak idzie z zakupów,pomóż jej.Gdy Ci coś każe zrobić mama lub tata to to rób, a nie graj w gry i nie mów że Ci się nie chce.Można też czytać codziennie Pismo Święte przy obiedzie na przykład.Trzeba wypełniać przykazania Boże.Można szerzyć wiare po przez np.częściej się modlić.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T13:11:45+01:00
Cześć Jezusowi możemy oddawać w wiele sposobów. Jednym z najważniejszych sposobów oddawania cześć Jezusowi jest uczestniczenie w niedzielnej eucharystii. Jeżeli chcesz być prawdziwym chrześcijaninem to musisz codziennie odmawiać modlitwę. Możesz również pomagać innym tzn. pomagać bliźnim w nauce, pokazać co jest dobre, a co nie. Ważne jest też przestrzeganie dialogu. W ten sposób pokazujemy Jezusowi, że go kochamy i wielbimy. Poprzez czytanie Pisma Świętego możemy dowiedzieć się więcej o życiu Jezusa. Pomaga nam to w szerzeniu wiary chrześcijańskiej. Mamy być posłuszni w stosunku rodziców. Oni nas kochają i wychowywali. Musimy się starać, aby nie grzeszyć. Jezus umarł za grzechy ludzi okazując do nas miłość. Mamy naśladować go.


Mam nadzieję, że ci się to spodobało:)
1 5 1