Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T10:24:41+01:00
Http://fizyka.biz/proste-obwody-elektryczne.html to jest na 1 musisz tylko przerysować to co jest w ramkach ;P
a drugiego nie wiem xD
Ps. to pierwsze raczej będzie dobrze bo też to miałam xD
2010-02-01T10:26:03+01:00
1. najprostszy obwód elektryczny skłąda się z żarówki, ogniwa i przewodów elkektrycznych. wymieniamy: sposoby łączenia szerokowe oraz równoległe.

2. przemiany energetyczne: cieplne, świetlne, mechaniczne, chemiczne i magnetyczne
1 4 1