Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T10:40:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T10:40:51+01:00
Nie da się skasować, ale jeżeli nikt nie odpowie na twoje zadanie w ciągu 3 dni, to zostanie ono automatycznie usunięte, a punkty zostaną zwrócone na twoje konto
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T10:41:07+01:00
Zadań nie da się kasować. Jedynie jeśli nikt na nie nie odpowie do kilku dni.. nie wiem dokładnie do ilu to wtedy same się usuwają :)