Potrzebuje szybko mieć rozwiązanie
Na podstawie wykresu określ
a) jaki to ruch?
b) oblicz wartość przyśpieszenia
c) oblicz drogę poszczególnych etapow
d) oblicz szybkość średnią

Ten rysunek co dawałem wcześniej był źle ale teraz jest dobrze i trzeba najpierw zmienić km/h na m/s . Bardzo proszę o szybka pomoc

2

Odpowiedzi

2010-02-01T11:05:16+01:00
A) I - jednostajnie przyspieszony
II - jednostajnie prostoliniowy

b) I - a=v/t
a=90/60 [m/s²]
a=1,5m/s²
II - a=0

c) I - s=vt/2
s=90*60/2 [m]
s=2700m
II - s=vt
s=30*90=2700m

d) Vsr=(s1+s2)/tc
Vsr=(2700+2700)/90 [m/s]
Vsr=60 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T11:08:09+01:00
A) I - jedn. przyspieszony
II - jedn. prostoliniowy

b) I - a=v/t
a=90/60 [m/s²]
a=1,5m/s²
II - a=0

c) I - s=vt/2
s=90*60/2 [m]
s=2700m
II - s=vt
s=30*90=2700m

d) Vsr=(s1+s2)/tc
Vsr=(2700+2700)/90 [m/s]
Vsr=60 m/s