Odpowiedzi

2010-02-01T10:53:45+01:00
Długość przekątnej kwadratu
√(-5-1)²+(-1-5)²=√36+36=√72=6√2
wzór na przekątną kwadratu:
d=a√2
d=6√2
a=6
obw=4a=24
P=a²=36
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T10:56:56+01:00
A = (-5; -1) , C = (1;5)
wektor AC =[1-(-5); 5-(-1)] = [1 +5; 5+1] = [ 6 ; 6]
I AC I² = 6² + 6² = 2* 36 = 72
I AC I = √36*√2 = 6 √2
d = I AC I
P = d²/2 = 72/2 = 36
d = a√2
a = d/√2 = [6√2]/√2 = 6
L = 4*a = 4*6 = 24
Odp. Pole tego kwadratu jest równe 36 j² , a jego obwód jest
równy 24 j długości.