Odpowiedzi

2010-02-01T11:35:28+01:00
Trzęsienie ziemi na Haiti

Samobójczy zamach w Pakistanie, zginęło 9 osób

Płynący z Finlandii do Estonii fiński prom "Nordlandia" z 850 pasażerami utknął w lodach na Bałtyku wkrótce po opuszczeniu portu w Helsinkach

W wieku 91 lat zmarł pisarz J.D. Salinger, który zasłynął głównie jako autor "Buszującego w zbożu", książki uważanej za klasyka literatury dwudziestego wieku

Afganistan: Najkrwawszy styczeń dla wojsk koalicji (zginęło 44 żołnierzy)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T11:35:42+01:00
- W pierwszej turze wyborów prezydenckich na Ukrainie zwyciężył Wiktor Janukowicz.
- Trzęsienie ziemi o magnitudzie 7 stopni w skali Richtera nawiedziło Haiti.
- W Dubaju oddano do użytku Burdż Chalifa, najwyższy budynek świata.
- Prezydent Barack Obama wygłosił swoje pierwsze przemówienie o stanie państwa.
- Szwedzi oddali półroczne przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej Hiszpanom.
2010-02-01T11:36:17+01:00
Trzęsienie ziemi w Haiti.
znaleziono ząb neandertalczyka
dziesięciu Amerykanów ukradło dzieci z Haiti