Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T11:32:27+01:00
- Kołaczyce, Łaszczów, Przecław, Radłów, Szepietowo i Tychowo uzyskały status miast.
- Zbigniew Chlebowski stanął przed komisją hazardową
- Donald Tusk zapowiedział, że nie startuje w wyborach prezydenckich
- Powołanie nowego Ministra Środowiska - Andrzeja Kraszewskiego (który zastąpił Macieja Nowickiego)
- Polscy naukowcy odkryli ślady najstarszych czworonożnych zwierząt


Przepisałam z mojego zeszytu do dziennikarstwa, także pewne źródło (;
2010-02-01T16:51:23+01:00
Rok 2010 ogłoszono

* Międzynarodowym Rokiem Różnorodności Biologicznej (ONZ)
* Rokiem Fryderyka Chopina (uchwała Sejmu z 9 maja 2008)
* Europejskim Rokiem Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym (Parlament i Rada UE)
* Rokiem Bitwy pod Grunwaldem (Sejm Litwy)
* Rokiem Marianny Orańskiej w Województwie Dolnośląskim (uchwała Sejmiku z 16 grudnia 2008)
* Rokiem Króla Kazimierza Wielkiego w Będzinie (Stowarzyszenie Ratujmy Kościół na Górce)
* Rok turystyki wodnej w PTTK (Uchwała XVII Walnego Zjazdu PTTK)