Utwórz własne niebanalne porównania.

1. Łąka na kształt...................................
2. Zielony niczym...................................
3. Śpiewa jakoby...................................
4. Wysoko jak.......................................
5. Księżyc niby.....................................

Proszę o jak najszybciej.
Daje naj. dla osoby, która najszybciej odpowie, ale i na wszystkie podpunkty.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T11:40:15+01:00
1. Łąka na kształt............trawnika
2. Zielony niczym..........trawa
3. Śpiewa jakoby.............skowronek
4. Wysoko jak.................na giewącie
5. Księżyc niby................ser
46 3 46
2010-02-01T11:41:13+01:00
1. Łąka na kształt koła.
2. Zielony niczym trawa.
3. Śpiewa jakoby słowik.
4. Wysoko jak na Mount Everest.
5. Księżyc niby ogromna kula.
27 3 27
2010-02-01T11:41:43+01:00
1. Łąka na kształt wielkiej kuli ziemskiej.
2. Zielony niczym trawa, w porze lata.
3. Śpiewa jakoby skowronek o poranku.
4. Wysoko jak unoszące się gwiazdy.
5. Księżyc niby jak koło na niebie.
45 4 45