Cw2
W polsce istnieje około 100 duzych zbiorników sztucznych. Podaj nazwy trzech z nich. Nastepnie wymień trzy przykłady korzyści z budowy tego typu zbiorników.

a) przykłady zbiorników sztucznych w Polsce
1
2
3
b) Korzyści z budowy zbiorników sztucznych
1
2
3
Cw 5
a) Wymień dwie metody wewnątrz Ziemi

2
Zbiorniki: -Jezioro Czanieckie-rzeka Soła -zalew Sulejowski – rzeka Pilica -Jezioro Złotnickie - rzeka Kwisa Kożyści: -zapasy wody na wypadek suszy -możliwość budowy elektrowni wodnych - handel - turystyka

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T12:04:56+01:00
Zbiorniki:
-Jezioro Czanieckie-rzeka Soła
-zalew Sulejowski – rzeka Pilica
-Jezioro Złotnickie - rzeka Kwisa
Kożyści:
-zapasy wody na wypadek suszy
-możliwość budowy elektrowni wodnych
- handel - turystyka
214 4 214
2010-02-01T12:05:05+01:00
Ćw.2
a) przykłady zbiorników sztucznych :
1. Jezioro Solińskie,
2. Jezioro Włocławskie,
3. Jezioro Rożnowskie

b) korzyści z budowy zbiorników wodnych :
1. hodowla ryb,
2.ostoja dla wielu gatunków zwierząt,
3.prowadzenie działalności rolniczej
295 4 295