1. Ozdoba wejścia w średniowiecznych świątyniach.
2. Ostatni portret - polscy malarze wykonywali go na blaszanym podłożu.
3. figura geometryczna stosowana w baroku jako plan, można ją znaleźć na placu św. Piotra w Rzymie.
4. Freski na ścianach tej kaplicy namalował Michał Anioł.
5. Zdobiony w bizantyjskich i średniowiecznych księgach.

Na dziś potrzebne!!!
dzięki z góry ;)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T12:16:11+01:00
1)portal
2)
3)krzyż
4)sykstyńska
5)inicjał
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T12:18:01+01:00
3 Mariacka
2 Santi
4Sykstyńska
5inicjał
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:48:33+01:00
1)portal
2)santi
3)krzyż
4)sykstyńska
5)inicjał
1 4 1