Odpowiedzi

2010-02-01T12:32:49+01:00
A) 10%= 0,1 liczby:
100-> 10
150->15
200-> 20
340-> 34

b) 25%= 1/4 liczby:
120->30
4-> 1
320-> 80
250-> 62,5

c) 50%= 1/2 liczby, czyli połowa:
2-> 1
4-> 2
52-> 26
78->39
196->98

d) 150%, to całość + połowa:
100-> 150
250-> 375
440-> 660
1200->1800
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T12:32:54+01:00
A)10%liczby: 100, 150, 200, 340
100*10%= 10
150*10%= 15
200*10%= 20
340*10%= 34

b)25%liczby:120, 4, 320, 250
120*25%= 30
4*25%= 1
320* 25%= 80
250*25%= 62,5

c)50%liczby:2,4, 52, 78, 196
2*50%= 1
4*50%= 2
52*50%= 26
78*50%= 39
196*50%= 98

d)150%liczby :100, 250, 440, 1200
100*150%= 150
250*150%= 375
440*150%= 660
1200*150%= 1800
1 1 1
2010-02-01T12:34:06+01:00
A)10,15,20,34
b)30,1,80, 62.5
c)1,2,26,39,98
d)150,375,660,1800
1 1 1