Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T13:21:13+01:00
3x+y=3
2x-3y=2

y=3-3x
2x-3(3-3x)=2

y=3-3x
2x-9+9x=2

y=3-3x
11x=11

y=3-3x
x=1

y=3-3
x=1

y=0
x=1
2010-02-01T13:21:59+01:00
3x+y=3
2x-3y=2
z pierwszego: y = 3-3x
podstawiam do drugiego:
2x - 3(3-3x) = 2
11x = 11
x = 1
podstawiam do mojego wzoru na y:
y = 3-3*1 = 0
2010-02-01T13:27:21+01:00
3x+y=3→y=3-3x
2x-3y=2

y=3-3x
2x-3(3-3x)=2

y=3-3x
2x-9+9x=2

y=3-3x
11x=2+9

y=3-3x
11x=11

x=1

y=3-3×1=0