Odpowiedzi

2010-02-01T13:41:41+01:00
Przepraszam Cię ojcze, iż przetrwoniłem nierozsądnie całą część majątku, którą mi oddałeś. Żyłem w dobrobycie cały czas, lecz gdy wydałem całe pieniądze mam podarte ubranie i śpię ze świniami, i zadaje sobie pytanie: Cz Ty mój drogi ojcze kiedykolwiek mi wybaczysz? Mam nadzieję, że tak bo Cię znam i wiem że jesteś wielkoduszny, a Twoje serce zawsze wybaczy najbliższym Ci osobom, mi i Mojemu Bratu. Obiecuję, że gdy przyjmiesz mnie ponownie w swe ramiona będę pomagał Ci w gospodarstwie nie oczekując niczego w zamian. Nie potrzebuje nic więcej, niż to aby mieć gdzie spać i co jeść.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:21:08+01:00
Bardzo Cię przepraszam Aniu za to ,że Cię uderzyłem. Naprawdę tego nie chciałem,kierowała mną agresja. Mam ogromną nadzieję że mi wybaczysz. Obiecuję ,że to już nigdy nie powtórzy się wobec Ciebie i twoich koleżanek. Bardzo przepraszam -Paweł.