Odpowiedzi

2010-02-01T13:45:41+01:00
100cm x 80cm= 8000cm2
80 cm X 75cm= 6000cm2
8000cm2 - 6000cm2= 2000cm2- jest to 1/4 tafli szkła
odp. zostanie 1/4 tafli szkła
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T13:49:20+01:00
1m=100cm

powierzchnia tafli=100cm×80cm=8000cm²

powierzchnia szyby=80cm×75cm=6000cm²

6000:8000=0,75
1-0,75=0,25=¼

8000cm²=100%
6000cm²=x%
x=600000:8000
x=75%
100%-75%=25%

odp. pozostanie ¼ powierzchni tafli, czyli 25%
4 4 4