Odpowiedzi

2010-02-01T13:52:47+01:00
Hi Mark!
Hi Filip !
- Where were you lose my mp3 ?
- I lost your mp3 in jurassic park . I were last Sunday.
- You forgot my mp3 save ?
- yes , i'm sorry . i'll buy new mp3 for you
-ok

cześć marek
cześć filip
-gdzie zgubiłeś mp3?
zgubiłem w jurajskim parku poprzedniej soboty
- zapomniałęś jej zabezpieczć ?
- tak, przepraszam . kupię ci nową mp3
- ok :X
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T13:59:06+01:00
Hi --
How was working well, my MP3? -asked to Jurek
Excellent no-ooo! And as if you bought it?? "said Jacek
I got under the Christmas tree I saw in the store it costs 120 zł.
And something happened ?????? -asked to Jurek
No nothing! - Said Jacek
Damn I must say that after it lost-thought Jacek
Hey, it will only bring me I needed it for about 10 minutes. okay?? "said Jurek
Sorry that you previously about this but I did not say ...... "said Jacek
what have you - he asked suspiciously Jurek
I lost it-he mumbled Jacek
Damn you buy it to me or give me 120 zł. -He said Jurek

bring you good money for 10 minutes-said Jacek
(.....)











Cześć -
Jak tam moja mp3 dobrze działa??? -spytał się Jurek
No-ooo Znakomicie! A za ile ją kupiłeś ???? -mówi Jacek
Dostałem pod choinkę ale widziałem w sklepie że kosztuje 120 zł.
A coś się stało?????? -spytał się Jurek
Nie nic!- odpowiedział Jacek
Kurde muszę przecież powiedzieć że ją zgubiłem -myślał Jacek
Ej tylko ona będzie mi potrzebna przynieś mi ją za jakieś 10 min. dobra???? -powiedział Jurek
Przepraszam że ci wcześniej o tym nie powiedziałem ale ja...... -mówi Jacek
co ty - spytał podejrzliwie Jurek
Zgubiłem ją -wymamrotał Jacek
Kurde masz mi ją odkupić albo oddać mi 120 zł. -Powiedział Jurek

dobrze przyniosę ci pieniądze za 10 minut -Odpowiedział Jacek
(.....)
3 4 3