Rozwiaz krzyzowke zapisz i wyjasnij haslo
1 austriacki kompozytor urodzony w salzburgu
2 najewiekszyinstrument smyczkowy
3 najwieinstrument smyczkowy
4 duzy zespol wokalny
5 kompozytor ,,ody do radosci"
6 sklada sie z refrenu i kupletuw
7 paleczka dyrygenta

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T13:57:21+01:00
1. Wolfgang Amadeusz Mozart
2. kontrabas
3. kontrabas
4. chór
5. Beethoven
6. rondo, epizod?
7. batuta
2 3 2
2010-02-01T13:58:31+01:00
1. Wolfgang Amadeusz Mozart
2. kontrabas
3. kontrabas
4. chór
5. Beethoven
6. epizod
7. batuta
4 3 4
2010-02-01T14:24:52+01:00
1.Wolfgang Amadeusz Mozart
2. Kontrabas
3.[ To pytanie chyba było podane wyżej ;P ]
4.Chór
5.Ludwig van Beethoven
6.Rondo
7.batuta

To chyba wszystko ;P Myślę ,że się nie mylę ;] Powodzenia na muzyce ! :))
2 5 2