Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T13:58:05+01:00
40m*25m=1000m2 - powierzchnia podłogi sali
20cm*5cm=100cm2=0,01m2 - powierzchnia jednej klepki
1000m2/0,01m2=100000 -tyle trzeba klepek na ułożenie parkietu sali
20cm*5cm*1,5cm=150cm3=0,00015m3 -objętość jednej klepki
100000*0,00015m3=15
Odp: Do ułożenia parkietu na sali potrzeba 15 metrów sześciennych klepki.

1 5 1
2010-02-01T14:05:09+01:00
Obliczam powierzchnię Sali
Ps=40*25=1000m2
Obliczam ile klepek potrzeba na salę 20cm=0,2m, 5cm=0,05
1 klepka Pk=0,2*0,05=0,01m2
PS:Pk=1000:0,01=100 000 szt
Obliczam objętość 1 klepki gdzie 1,5cm=0,015m
V=0,2*0,05*0,015=0,00015m3
0,00015*100000=15m3
2 5 2
2010-02-01T14:09:29+01:00
1 m² = 100cm * 100 cm = 10 000 cm²
1 m³ = 100cm *100cm*100 cm = 1 000 000 cm³
P1 = 20 cm * 5 cm = 100cm² - powierzchnia 1 klepki
P = 40 m * 25 m = 1 000 m² = 10 000 000 cm²
liczba klepek
n = 10 000 000 cm² : 100cm² = 100 000
V1 = P1*h1 = 100cm² *1,5 cm = 150 cm³
V = 100 000 *V1 = 15 000 000 cm³ = 15 m³