Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:06:01+01:00
Mam pomysł - możesz zrobić kolaż - wytnij jakieś artykuły z gazety najlepiej czarno - białe. Oklej nimi kartkę, a następnie narysuj jakiś wóz strażacki, pomaluj go i naklej na gazety. Np. z ziemniaka zrób stempel w kształcie cyfr 998 (pamiętaj, żeby był odwrotnie!), pomaluj go czerwoną farbą i zostaw ślady na tych wycinkach z gazet. Wyjdzie ciekawy kolaż.

PS. pomysł sprawdzony i nagrodzony ;D
1 5 1
2010-02-01T16:33:15+01:00
Morzesz narysować strarzaka który pomaga starszej pani i go wyciąć i przyklejić na tektóre (najlepiej na całe pudełko) narysować deszcz słońce chmury dom i trawe .jak masz pudełko to naklej koorową kartke albo białą i naklej strarzaka i reszte i będzie stojący obrazek!!!!!:D:D:D:D:D:D:*****
1 2 1