Tresc zadania:To zadanie jest z j . polskiego .
Uzupelnij niepelne zdania rzeczownikiem lub wyrazeniem przyimkowym wymaganym przez czasownik w funkcji orzeczenia.
Okresl przypadek dodanych wyrazow.

Ktos sie usmiechnal...-
Nagle zobaczylem...-
Rysiek spotkal sie...-
Teraz czytam...-
Brzozka obsypala sie...-
Pies bal sie...-

Daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T11:37:10+01:00
Ktos sie usmiechnal szczerze-
Nagle zobaczylem niedzwiedzia-
Rysiek spotkal sie z koleżanką-
Teraz czytam książke-
Brzozka obsypala sie koło domu-
Pies bal sie myszy-
1 1 1
2010-02-02T12:32:54+01:00
Ktos się uśmiechnął ładnie
Nagle zobaczyłem ptaka
Rysiek spotkal sie z kolegą
Teraz czytam książkę
Brzozka obsypała się z liści
Pies bal się myszy


mam nadzieje , że pomogłam :)
2 1 2