Odpowiedzi

2010-02-01T14:08:00+01:00
Ksiązka twój przyjaciel jest i nie chce cie zjesc
Książko, książko,przyjaciółko,co mi powiesz dziś lub jutro ?

mam nadzieje ze pomoglam. ( ;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:13:07+01:00
Sposób na nauczyciela chcesz? Więc do ręki książkę bierz! "Sposób na Alcybiadesa" znamy proste rozwiązania kochamy. Bardzo dobrze sposoby znać i na lekcjach z nich korzystać.