Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:08:37+01:00
1. Niestety tej zimy nie obeszło się bez chorób w mojej rodzinie.
2. Królewna nadal czeka na swojego księcia w zamkowej wieży.
3. Poznałam chłopaka, który okazał się wspaniałym sportowcem.
4. Tego lata spędziłam najpiękniejsze wakacje w życiu.
5. Spośród wszystkich gatunków ptaków najbardziej spodobały mi się mewy.
6. Domek letniskowy znajdował się pośród malowniczych wzgórz.
7. Poznałam przeróżne gatunki grzybów.
8. W ogrodzie rosną róże.
9. Królewna żyła długo i szczęśliwie.
10. Czarodziejka wróżyła jej szczęśliwą przyszłość.
11. Niedaleko lasu znajduje się źródełko z przejrzystą wodą.
12. Na szczęście sarenkę znaleźliśmy żywą.
2010-02-01T14:12:37+01:00
Na świecie jest bardzo wielo grożnych chorób.
Za oknem jest cudny dzień, świeci słońce lecz jest troszkę zimno.
Dziś rano dziadek powiedział mi, że wyglądam jak królewna.
Widziałam psa który został pożucony przez swojego pana.
Polskie góry są najpiękniejsze.
Pośród ptaków można wyróżnić wiele rodzin na przykłam wróble czy bociany.
W ogrodzie mojej sąsiadni można zobaczyć przeróżna kwiaty, w tym przepiękne róże oraz niezapominajki.
Dziś zobaczyłam na łące żywą gąsienicę.
Wśród wysokich drzew obok których znajdowało się żródełko,żyła przepiękna dziewczynka,która zarabiała poprzez to że wróżyła ludzią przyszłaość.
Obok tych lasów znajduje się rzeka.
2010-02-01T14:19:14+01:00
W tych czasach jest dużo chorób.
Mój kot jest cudny.
Królewna żyła w wieży.
Który z moich psów jest chory?
Najpiękniejsze z mich marzeń spełniło się.
Wśród ptaków czuje się wolna.
Pośród moich przyjaciół najbardziej lubię Elizę.
Mam przeróżne rzeczy.
W moim ogródku są róże.
Z tych rzeczy które mam w pokoju najbardziej lubię misia.
Moja babcia żyła 200lat.
Moja koleżanka wróżyła z ręki.
Na moim podwórku jest źródełko.
Chce mieć żywą lalkę.