Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:15:42+01:00
A,b- długośc pozostałch rzutów
a≤48≤b

a+48+b
-------- = 51 /*3 (by pozbyć się ułamka.)
3

a+48+b=153
a+b=153-45
a+b=105

i wyliczamy średnia.

a+b
---- =52,5
2

2010-02-01T14:16:07+01:00
48-jest to medialny czyli srodkowy wynik
51-średnia arytmetyczna wyników
3 rzuty: 1-47-wiadomo że musi byc mniejszy niż 48
2-48
3-58
(47+48+58):3=153:3=51
1 1 1