Odpowiedzi

2009-10-05T19:58:53+02:00
Jacek ma 63 cukierki a Wacek o 15 mniej. Ile cukierków mają razem?
63+48 = 111
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:01:21+02:00
Analiza:
Tomasz zarobił I dnia 63zł
a II dnia zarobił tez 63 zł w tym wydał 15 zł na bluzkę
Ile pieniędzy zarobił tomasz przez te dwa dni,wydając 15 zł na bluzke.

Obl:
63+(63-15)=63+48= 111
Odp: Tomaszo zarobił przez dwa dni 111zł
2009-10-05T20:01:47+02:00
Na parkingu "Abel" stały 63 samochody.
Na parkingu "Galop" stały 63 rowery, ale 15 z nich odjechało. Ile razem było pojazdów na obydwu parkingach ?
63+(63-15)=63+48=111

Odp. Na obu parkingach było 111 pojazdów.