Kontener ma następujące wymiary:
szerokość:2,5m,długość:12m,wysokość:3m.
Jaką maksymalną liczbę skrzyń o wymiarach;
2mx1,5x0,5m można załadować do tego kontenera?

Bardzo i to bardzo zależy mi aby znalazły sie w odpowiedzi wszystkie obliczenia!!

2

Odpowiedzi

2010-02-01T14:16:02+01:00
V kontenera=2.5*12*3=90
V skrzyni= 2*1.5*0.5= 1.5

90/1.5=60

Mozna załadować 60 skrzyń
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:19:22+01:00
KONTENER:
a - 2,5m
b - 12m
h - 3m

V = a*b*h
V = 2,5m * 12m * 3m
V = 90m³

SKRZYNIA:
a - 2m
b - 1,5m
c - 0,5m

V = 2m * 1,5m * 0,5m
V = 1,5m³

90m³ : 1,5m³ = 60

Można załadować 60 skrzyń.