Odpowiedzi

2010-02-01T14:15:48+01:00
Moja pasja to gra na gitarze.
Chciałabym obejrzeć jeszcze raz film" Pasja"
Pasjonuje mnie wędkarstwo .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:15:54+01:00
Moją pasją jest muzyka !!!!
Interesuję się takim pasjami jak tancem , spiewaniem
Moja pasja to uczęszczanie na lekcje w-f
2010-02-01T14:17:05+01:00
Pasja ma kilka znaczeń:

Pasja- w religii chrześcijańskiej fragmenty Ewangelii opowiadające o męce Pańskiej

Zdanie: Czytam właśnie pasję. Jest bardzo ciekawa.





Pasja- gatunek w muzyce chłopskiej powstały w XII w. jako część chorału gregoriańskiego

Zdanie: Słucham pasji. Jest bardzo ciekawa.




Pasja-coś lubić, robić z zainteresowaniem

Zdanie: Moją pasją jest robienie zdięć. To zajęcie jest bardzo interesujące.




Myślę że pomogłam i liczę na naj :)
1 5 1