Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:28:19+01:00
Istotą oddychania wewnątrz komórkowego jest wytwarzanie energii, która jest magazynowana w adenozyno - 5 - trójfosforan (ATP).
2 3 2
2010-02-01T14:31:55+01:00
Istotą oddychania wewnątrz komórkowego jest przede wszystkim wytworzenie energii (ATP).


Sam proces oddychania wewnątrzkomórkowego jest to proces utleniania się substancji odzywczych przy udziale tlenu, w wyniku czego powstaje duża ilość energii, dwutlenek węgla i woda.


4 4 4