Odpowiedzi

2010-02-01T14:21:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:34:58+01:00
Tu nie chodziło o prezentację multimedialną tylko o "montaż"...
ja mam fajne programy, polska wersja językowa.
mam je na płycie - nie mam linku ale myślę że za pomocą nazwy dojdziesz skąd pobrać itp.

więc nazwy programów:
1) Magix Movie Edit Pro 15
2) Pinnacle Studio 14 HD Ultimate Collection

Jeżeli pomogłem - daj "naj" :)
2010-02-01T15:54:50+01:00
Photoshop
Pinnacle Studio 9 Multilanquaqe
Power Director 5.0 w pełnej wersji.http://www.pcformat.pl/index.php/numer/pid/28