Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:16:51+01:00
Ania poszła do szkoły. Gilbert nazwał ją marchewką. Ania za to uderzyła go szkolną tabliczką, która pękła na głowie kolegi. Za karę stała w kącie (a właściwie przed tablicą).
;***
1 1 1
2010-02-01T14:18:38+01:00
Ona chyba rozbiła tabliczke na głowie gilberta bo on nazwał ja marchewką i pan philips postawił ja do kata .po tym przezyciu ania nigdy nie odezwała sie do gilberta ale pod koniec rozdziału zostali przyjaciółmi.