Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:21:29+01:00
Główne postanowienia układu Sikorski-Majski:
- stosunki Dyplomatycznr Między Polską a ZSRR zostały przerwane
-decyzja o amnestii dla wszystkich obywateli polskich w jakikolwiek sposób pozbawionych wolności przez władze radzieckie.
-Rząd ZSRR zezwala na utworz. W Rosji Armii Polskiej, dowódca zostanie wyprany przez Polaków w porozumieniu z ZSRR
35 3 35
2010-02-01T14:23:33+01:00
Główne postanowienia ukladu Sikorski-Majski :
1,,amnestia,, dla Polakow wzietych do niewoli po 17wrzesnia1939
2uwolnienie Polakow z łagrow, przebywajacych na terenie ZSRR
3. anulowanie porozumien rosyjsko-niemieckich z 1939
4. powrot do granicy z 1921r


pozdrawiam :)
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:27:57+01:00
-wspólna walka z III Rzeszą podczas II wojny światowej,
-pakt Ribbentropp - Mołotow przestaje obowiązywać,
-decyzja o amnestii dla wszystkich obywateli polskich w jakikolwiek sposób pozbawionych wolności przez władze radzieckie,
-zgoda na powstanie armii polskiej (podporządkowanej Naczelnemu Dowództwu ZSRR, ale dowodzonej przez rząd polski).
118 4 118