Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T20:06:47+02:00
W postaci kolistego DNA znajdujący się w macierzy mitochondrium (łac. matrix). Obecność DNA tłumaczona jest teorią endosymbiotycznego pochodzenia tych organelli.
2009-10-05T20:08:40+02:00
DNA nadaje informację genetyczną
prowadzi do powstania syntezy białek
dziedziczenie cech DNA również uwarunkowuje nasz wygląd , poszczególne cechy i choroby które możemy mieć w przyszłości