Odpowiedzi

2010-02-01T14:28:10+01:00
Pierwszego nie umiem .
AD.2
Jestem chrzescijaninem od przyjecia chrztu swietego .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T16:11:20+01:00
1. Apostołowie wykazali się wielką wiarą do Jezusa i Boga. Byli też bardzo odważni , ponieważ mogli pójść do więzienia. Jednak głosili o Jezusie o życiu wiecznym. Ufali Jezusowi i Panu Bogu oraz byli świadkami czynów Pana Jezusa. Wypełnili wolę Pana Boga ( nie wiem czy to dobrze ).....

2. Jestem chrześcijaninem od momentu przyjęcia chrztu świętego ( uwolnienie od grzechu pierworodnego).

1 5 1