Odpowiedzi

2010-02-01T14:41:05+01:00
(√2+√3)(√6+√3)=√12+√6+√18+√9=√4•3+√6+√9•2+3=2√3+√6+3√2+3

(x√2+1)(x-2√2)=x²√2-2x√4+x-2√2=x²√2-2x•2+x-2√2=x²√2-4x+x-2√2=
=x²√2-3x-2√2

(x+√2)(2√2+x)= 2√2x+x²+2√4+1√2x=3√2x+x²+4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:41:30+01:00
(√2+√3)(√6+√3)=√2*√6+√2*√3+√3*√6+√3*√3=
=√12+√6+√18+3=√3*4+√9*2+√6+3=2√3+3√2+√6+3

(x√2+1)(x-2√2)=x²√2-2x*2+x-2√2=x²√2-4x+x-2√2=x²√2-3x-2√2

(x+√2)(2√2+x)= 2x√2+x²+2*2+x√2=x²+3x√2+4