Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:37:42+01:00
Nie wiem o co chodyi w tzm pierwszym ... Napisz ... O co chodzi to rozwiąże...;P

Zad. 1
Dzis Bóg objawia się nam wszystkim. Przykładem jest Eucharystia czy Spowiedź Święta, albo modlitwa. To właśnie wtedy rozmawiamy z nim. Mówimy wtedy wszystko to co mamy na sercu, wszystko co nas dręczy lub niepokoi.

Zad. 2
Nasze dobre uczynki są dla Boga największym darem.

Zad. 3
Jezus ofiaruje nam siebie samych, podczas Eucharystii.

PS. Napisz o co chodzi w tym pierwszym ;P
POZDR.
2010-02-01T14:42:47+01:00
1) Bóg nikomu się nie objawia.
2)Jezusowi w darze możemy złożyć dobro.wystarczy być dobrym dla innych.
3)Jezus może nam ofiarować miłość
2010-02-01T15:29:05+01:00
1.Dzis Bóg się objawia się ludziom w postaci ciała i krwi podczas Eycharystii.
2.Możemy złożyć wiarę i miłość
3.Zbawienie