Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:32:24+01:00
Zalety życia na wsi:
- czyste powietrze,
- można hodować zwierzęta takie jak krowy, kury, indyki itd.,
- dużo zieleni,
zalety życia w mieście:
- dużo sklepów,
- blisko mamy do bibliotek, szkół,są chodzniki i utwardzone ulice
3 3 3
2010-02-01T14:33:07+01:00
Na wsi czyste powietrze a w miescie zanieczyszczone powietrze.Na wsi cisza i spokój w miescie halas i szum.Na wsi duży kontakt z przyrodą a w mieście mniej zieleni,pięknych krajobrazów.w mieście więcej sklepów,eksluzywnych hoteli,pabów natomiast nawsiach tego nie ma.
3 5 3
2010-02-01T14:34:41+01:00
Na wsi jest lepsze powietrze , jest dużo zieleni codziennie (mając zwierzeta gospodarcze) masz świeze mleko , jajka, na wsi rolnicy sieja na polach kukurydze owies zyto pszenice jeczmien, jest mało samochodów , zanieczyszcenia są mniejsze niz w miescie, nieruchliwie, bez spalin.

w miescie zas jest dużo spalin , samochodów, ruchu i hałasu. wszedzie łatwo sie dostac<w przeciwienstwie do wsi, gdzie jedynymi srodkami transporty sa konie <bryczki>czy traktory, gdzieniegdzie samochody>;jedzenie jest w sklepach -szcelnie zapakowane, ,ma gorsza jakosc i jest bardziej oszukiwane. i oczywiscie jest mniej zieleni którą zastępuja tu budynki urzytkowe:galerie, poczty ,szkołyitp

koniec!
4 4 4