Bardzo proszę o przetłumaczenie tych zwrotów:
1.I'd like to begin by saying...
2.The first thing I'd like to say is that....
3.First of all,.../Firstly,...
4.Secondly,...
5.Finally,...
6.I believe...
7.In my view...
8.For istance...
9.To give an example of...
10.What's more...
11.Furthermore...
12.So, to sum up,...
13.In summary, then,...
14.It seems clear to me that...
15.All in all,...
16.As far as I'm concerned...
17.Personally, I believe that...
18.It is true that...
19.I wouldn't deny that...
20.Of course, we have to accept that...
21.However, this doesn't alter my view that...
22.But I would still say that...
23.But having said that, I still think that...
24.Some people think that...
25.Others maintain that...
26.The way I look at it,...
27.My own view is that...

3

Odpowiedzi

2010-02-01T14:46:21+01:00
1. Chcialbym rozpoczac mowiac...
2. Pierwsza rzecza ktora chcialbym powiedziec jest to...
3. Po pierwsze
4. Po drugie
5. Ostatecznie
6. Wierze
7. Moim zdaniem
8. ----
9. Aby dac przyklad
10. Co wiecej
11. Ponadto
12. Tak więc, aby podsumować
13. Podsumowując, a następnie
14. Wydaje się dla mnie jasne, że
15. W sumie
16. Jeśli chodzi o mnie
17. Osobiście uważam, że
18. Prawdą jest, że
19. Nie przecze, ze
20. Oczywiście, musimy zaakceptować fakt, że
21. Jednak to nie zmienia mojej opinii, że
22. Ale chciałbym jeszcze powiedzieć, że
23. Ale, powiedział, że nadal uważam, że ...
24. Niektórzy uważają, że ...
25. Inni utrzymują, że ...
26. Tak patrzę na to, ...
27. Moim zdaniem jest to, że ..
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:46:54+01:00
1.Chciałbym, aby rozpocząć mówiąc.
2.Pierwszą rzeczą, jaką chciałbym powiedzieć, że.
3.Przede wszystkim/.../Po pierwsze
4.Po drugie
5.Wreszcie
6.Wierzę
7.Moim zdaniem
9.Aby dać przykład
10.co więcej
11.Ponadto
12.Tak więc, aby podsumować,
13.Podsumowując, a następnie
14.to wydaje mi się oczywiste, że
15.W sumie
16.Jeśli chodzi o mnie
17.Osobiście uważam, że
18.Prawdą jest, że.
19.I nie byłoby wątpliwości.
20.Oczywiście, musimy zaakceptować fakt, że ...
21.Jednak to nie zmienia mojej opinii, że ...
22.Ale chciałbym jeszcze powiedzieć, że
23.. Ale, powiedział, że nadal uważam, że
24.Niektórzy uważają, że.
25.Inni utrzymują, że.
26.Tak patrzę na to
27.Moim zdaniem jest to...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:30:44+01:00
1.Chciałbym, rozpocząć mówiąc.
2.Pierwszą rzeczą, jaką chciałbym powiedzieć,jest to że.
3.Po pierwsze
4.Po drugie
5.Wreszcie
6.Wierzę
7.Moim zdaniem
9.Aby dać przykład
10.co więcej
11.Ponadto
12.Tak więc, aby podsumować,
13.Podsumowując, a następnie
14.to wydaje mi się oczywiste, że
15.W sumie
16.Jeśli chodzi o mnie
17.Osobiście uważam, że
18.Prawdą jest, że.
19.I nie byłoby wątpliwości.
20.Oczywiście, musimy zaakceptować fakt, że ...
21.Jednak to nie zmienia mojej opinii, że ...
22.Ale chciałbym jeszcze powiedzieć, że
23.. Ale, powiedział, że nadal uważam, że
24.Niektórzy uważają, że.
25.Inni utrzymują, że.
26.Tak patrzę na to
27.Moim zdaniem jest to

Liczę na naj ;];]