Ułożę zdania z zespołami wyrazów: (WYRAZY)
1,rzut oszczepem
2,podróż nocą
3,wierność ojczyzny


Z tymi wyrazami ułożyć zdania w jednym zdaniu mają być po 2 słowa tak jak są punkty. Mają być trzy zdania. Proszę o pilną odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:41:06+01:00
1. Rzut oszepem to bardzo ciekawa dyscyplina.
2. Podróż nocą jest bardzo niebezpieczna.
3. Każdy patriota jest wierny ojczyźnie.

Jak dobrze to daj naj plissss!
2 5 2
2010-02-01T14:41:27+01:00
1. Rzut oszczepem jest konkurencją olimpijską
2. Podróże nocą są romantyczne.
3. Wierność ojczyźnie to inaczej patriotyzm.
2 3 2