Odpowiedzi

2010-02-01T14:43:03+01:00
I 1/3 trasy x 60 km = 20 km
II 5/12 trasyx60km= 25km
III 60 -(20+25)=15km
2010-02-01T14:46:35+01:00
Pierwszego dnia
1/3*60=20km
drugiego dnia
5/12*60=25km
trzeciego dnia
60-(20+25)=15km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T14:59:24+01:00
1 dzień - ⅓ * 60 km = 20km
2 dzień - ⁵/₁₂ * 60km = 25km
3 dzień - 60km - (20km + 25km) =15km

odp. Rowerzysta przejechał trzeciego dnia 15km.