Odpowiedzi

2010-02-01T14:50:09+01:00
-cis pospolity -(Taxus baccata)
-sosna błotna -(Pinus x rhaetica)
-sosna górska- (kosodrzewina, kosodrzew) (Pinus mugo)
-sosna limba -(limba) (Pinus cembra)

Prosze
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:50:18+01:00
Podgromada: Nagozalążkowe wielkolistne
Klasa: Sagowce
Klasa: Gniotowe
Klasa: Paprocie nasienne
Klasa: Benetyty
Klasa: Kordaity
Podgromada: Nagozalążkowe drobnolistne
Klasa: Miłorzębowe
Klasa: Szpilkowe
miała podane tylko w zeszyci klasy chronione
mam nadzieje że pomogłam
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T15:59:56+01:00
Sosna Limba , Cis , Sosna błotna .




Prosęę wiecej niewiem ; [ ; [
lICZE NA NAJ ; ) )
6 2 6