Odpowiedzi

2010-02-01T14:49:02+01:00
Kozi król, Rodzice Robinsona, ojciec Piętaszka, William, kapitan, rozbitkowie- Hiszpanie, załoga statku, Anglicy, kupcy, wdowa po kapitanie, piraci, Karaibowie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T14:49:38+01:00
Piętaszek
don Pedro Hernandez
kapitan Smith
Ksury
rodzice Robinsona
ojciec Piętaszka
Jakub
Mulej
kapitan portugalskiego statku
Karaibowie
osadnicy angielscy i brazylijscy
plantatorzy
buntownicy z angielskiego statku
zwierzęta